Retour, garantie en klachten


Retour

U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. 

Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. De kosten per pakket zijn afhankelijk van uw vervoerder. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webshopdevolierevogel.nl@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”


Uitzondering verzegelde producten

Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Alle verpakkingen dienen voor het retourneren in originele verpakking en ongeopend te zijn. Dit geldt voor de volgende producten:

Alle zadenmengelingen, losse zaden, eivoeders, universeelvoeders, grit, maagkiezel, sepia en zand verpakt per 1kg, 2kg, 2,5kg, 5 kg, 10kg, 15kg en 20kg.

Alle supplementen verpakt in doos, zak, potjes en flessen.


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders is gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: webshopdevolierevogel.nl@gmail.com.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op www.ec.europa.eu. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Dit document wordt aangeboden door Stichting WebwinkelKeur, het grootste keurmerk + klantbeoordelingssysteem van Nederland. WebwinkelKeur controleert je webwinkel en biedt tal van handige diensten aan. Ga naar de website van WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl) voor meer informatie.

 

Uw winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Nieuwsbrief

Meldt u nu aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting.
Ja, ik geef toestemming voor het aanmelden op de nieuwsbrief en ontvang graag de 10% korting.

Webshopbeoordeling

WEBWINKELKEURWIDGET 

Meer informatie over echtheid van reviews van Webwinkelkeur

Google Review

Geef ons uw beoordeling in Google

We zouden het zeer op prijs stellen als u ons zou willen beoordelen op Google.

Klik op het logo

 

© 2016 - 2024 De Volièrevogel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel